Reklamačný poriadok
Úvod Dodanie tovaruReklamačný poriadok
Za reklamáciu sa považujeme len písomná reklamácia poslaná:
- a) poštou
- b) elektronicky e-mailom na info@smarthomeklima.sk alebo cez formulár webinfo-slovakia.reklamacie.sk
Reklamácia musí obsahovať tieto informácie:
- a) kto reklamuje (meno, adresa, firma, telefón, e-mail)
- b) čo konkrétne reklamuje a ako sa to prejavuje popis závady čo najpresnejšie.
- c) značku a typ klimatizácie a jej predajcu
- d) dátum predaja a inštalácie
- e) číslo dodacieho, montážneho, alebo opravárenského listu
Záruka sa vzťahuje:
- a) na závady spôsobené chybou materiálu, alebo chybou výroby
- b) len na riadne udržiavanú klimatizáciu, ktorá nebola preťažovaná
- c) ak bola klimatizácia používaná k účel ku ktorému je určená v užívateľskej príručke, alebo v d) priloženom návode na používanie
Záruka sa nevzťahuje:
- a) na závady, ktoré boli spôsobené neodborným alebo nešetrným zaobchádzaním
- b) použitím tovaru v rozpore s jeho účelom alebo návodom
- c) na mechanické poškodenie
- d) na výrobok, ktorý nebol pravidelne čistený
- e) výrobok bol rozobratý
- f) má pozmenené, odstránené alebo nečitateľné údaje na výrobnom štítku
- g) na časti podliehajúce bežnej spotrebe
- h) na závady pôsobené živlom: prepätie v rozvodnej sieti, úder blesku, atmosférický výboj, oheň, voda
Záruka na výrobok zaniká v prípadoch zásahu do výrobku, alebo opráv neautorizovanými osobami alebo firmami, alebo ak bola kýmkoľvek vykonaná modifikácia alebo adaptácia pre rozšírenie funkcií výrobku.
V prípade, že je montáž klimatizácie v záruke a klimatizácia nefunguje, obráťte sa priamo na montážnu firmu, ktorá si skontroluje inštaláciu a diagnostikuje chybu, ktorú odstráni (v rámci reklamácie). Zistí či závada vznikla z inštalácie, alebo je strane samotného zariadenia.